Klantenservice & Veelgestelde Vragen
Roos & Tijn Designerstore is een webwinkel van Tees & Toys, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Gooi/Eem onder nr. 32109718.
BTW nummer: NL132495211B01                                      

Rek.nr.  tnv Tees and Toys te Blaricum.                                            
IBAN NL65ABNA0498121453
BIC ABNANL2A

Ons postadres is: Koggewagen 43, 1261 KB Blaricum.
Ons telefoonnummer: 06-49.30.84.69 . Laat svp een boodschap achter indien nodig, of stuur ons een appje.
Mailen kun je naar : info@roosentijn.nl.

Onze winkel/showroom is gevestigd aan de Energieweg in Huizen. Je kunt hier op afspraak je bestelling ophalen, maar wil je gewoon langskomen om onze collectie zelf te zien en/of te passen, dan kan dat ook.
Wij zijn open op afspraak.
1 Veelgestelde vragen
1.1 Wie zijn Roos & Tijn ?

Roos & Tijn Designerstore is een (web-)winkel in baby- en kinderkleding van Nederlandse en internationale topmerken voor kinderen van 0 tot 16 jaar. Drijvende kracht achter de webwinkel is Albertine Bruinier.
Je vindt bij Roos en Tijn  mooie merken kinderkleding van o.a. Molo, Björn Borg, Petrol Industries, Little Pieces, Cars Jeans, Kidz-Art, Moodstreet, Paul Frank, O'Chill, Relaunch, Funky XS, Maxomorra, en Bonnie Doon.
De nieuwste collecties hippe tassen van onder meer Molo, De Kunstboer, Björn Borg en Dushi Go with Flo ! worden ook bij ons verkocht. 
Tevens vind je bij ons mooi beddengoed van o.a. Hiccups en Bink Bedding, en leuke kinderkamerartikelen, speelgoed,  kraamcadeautjes, kindercadeaus en mooie sieraden voor moeder & kind.

Wil je liever de kleding eerst passen of in het echt zien ? Dan kun je  langskomen in onze (magazijn-) winkel in Huizen. Wij zijn op en op afspraak. Je kunt natuurlijk ook gewoon de artikelen online bestellen via deze website en bij je thuis laten bezorgen. Betalen gaat snel en veilig via je eigen bank.
Je kunt bij ons ook achteraf betalen.
Verder hebben wijhet internationale Euro Safe2Shop-keurmerk, en bij ons geldt altijd: niet goed ? Geld terug !

Roos & Tijn is de handelsnaam van Tees & Toys, en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Gooi-Eemland onder nummer 32109718.

Ons adres: Koggewagen 43, 1261 KB Blaricum. Tel. 06-49.30.84.69.
 

1.2 Hoe zoek ik een artikel in jullie webwinkel ?
Links in het menu kun je de categorie aanklikken waarbinnen je wilt zoeken. Verder is er de keuze om te zoeken op soort kledingstuk (broek, trui, shirt etc.) of merk.

Mocht je direct willen zoeken op een bepaald kledingstuk dan kun je ook je zoekvraag intypen links bovenaan de pagina bij "zoeken ". Het kan echter zijn dat niet alles wat je zoekt ook getoond wordt. We adviseren je daarom om de eerstgenoemde manier te gebruiken.
1.3 Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen ?
Nee, dat hoeft niet. Je mist dan wel een leuke kortingscode ;)......Je kunt ook bestellen zonder account. In dat geval vul je steeds bij het bestellen opnieuw je gegevens in. Het aanmaken van een account heeft echter wel veel voordelen. Zo wordt je winkelwagentje gedurende wel twee weken onthouden, kun je verlanglijstjes maken (handig bij acties !) en kun je sneller je bestelling afronden. Dat is allemaal niet mogelijk als je geen account hebt aangemaakt. Je ontvangt bovendien van ons een kortingscode twv 10 % bij je  eerstvolgende bestelling als je een account aanmaakt. Leuk, toch ? Je kunt hier een account aanmaken.
1.4 Wat zijn de voordelen van een account bij Roos & Tijn en hoe werkt het ?
Als vaste klant van Roos & Tijn heb je het voordeel dat je je gegevens maar één keer hoeft in te vullen. Je kunt bovendien de afhandeling van je bestelling volgen en je bestelhistorie inzien en verlanglijstjes bijhouden.Ook wordt je winkelmandje wel 14 dagen lang bewaard ! Je kunt hier een account aanmaken.
Je kunt via Mijn account inloggen, dan kom je uit op het dashboard van je account. Hier vind je een overzicht van de recent geplaatste orders en je accountgegevens.

Via het menu aan de linker kant kun je bovendien ook tickets sturen (vragen stellen) , account- en adresgegevens wijzigen en de winkelwagen en de verlanglijst bekijken.
Als je in het accountmenu op Mijn bestellingen klikt, zie je een overzicht van alle geplaatste orders en heb je de mogelijkheid om orders te bekijken en betalingen te doen. Ook kun je een retour aanmelden en bijhouden.
Kortom, alles wat het winkelen gemakkelijk maakt ! 

 
1.5 Ik ben mijn wachtwoord kwijt / vergeten. Wat nu ?
Geen nood, je kunt hier een nieuw wachtwoord opvragen. Lukt dit alsnog niet, mail ons dan op info@roosentijn.nl, of bel ons op 06-49308469. Je kunt ons ook bereiken via de chat op de website.
1.6 Zijn alle artikelen altijd leverbaar ?
Helaas komt het wel eens voor dat een artikel niet op voorraad is. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.Je hebt dan de keuze om een ander artikel uit te kiezen of de bestelling te annuleren.
1.7 Is de kleur van een artikel precies zoals op de foto ?

Het kan zijn dat de kleur op de foto enigszins afwijkt van de originele kleur van het artikel. Dit is mogelijk omdat iedereen een andere kleurinstelling heeft op zijn of haar pc. Als je twijfelt stuur dan s.v.p. een e-mail aan info@roosentijn.nl of bel 06-49.30.84.69 en wij zullen je de kleur zo goed mogelijk omschrijven.

1.8 Ik twijfel over de maat. Wat nu ?
Indien een artikel afwijkend valt qua maat, zullen we dat zo goed mogelijk omschrijven bij het artikel. Als we online zijn, kun je met ons chatten via de chatfunctie, maar je kunt ook  per mail een aanvraag sturen voor het opmeten van een bepaalde maat. Je mag ons ook altijd bellen. Tel. 06-49.30.84.69.
1.9 Kan ik op rekening kopen ?
Ja, dat kan. Je kunt bij ons kiezen voor Achteraf betalen via Billink. Dan ontvang je via Billink een e-factuur met betaalspecificaties. Je wordt verzocht de betaling dan te verrichten aan de hand van deze e-mail.
1.10 Kan mijn bestelling op een ander adres afgeleverd worden dan mijn huisadres ?
Ja dat kan. In stap 2 van het bestelproces vragen we je waar je de bestelling bezorgd wilt hebben. Wij versturen je bestelling naar het adres dat je daar invult.
1.11 Wat zijn de verzendkosten ?
Voor bestellingen binnen Nederland verzenden wij voor een vast bedrag van € 3,95 ongeacht de grootte van de bestelling, dus of je nu één artikel of 25 artikelen bestelt.
Voor Belgie en overige Europese landen geldt een vast bedrag van € 8,95.
Aankopen vanaf € 75  worden door ons- uitsluitend binnen Nederland- gratis verzonden, tenzij sprake is van een speciale actie of uitverkoop. De voorwaarden die dan gelden worden dan apart vermeld.
Worden artikelen geruild en/of geretourneerd, dan worden de verzendkosten alsnog in rekening gebracht.

1.12 Betaal ik ook verzendkosten als ik mijn bestelling onder rembours laat bezorgen ?
Ja, als de artikelen onder rembours worden geleverd betaal je de kosten zoals die door TNT-Post worden gehanteerd, te weten een bedrag van € 15,85. Daarnaast rekent TNT-Post 1 % provisie over het remboursbedrag. Is je aankoopbedrag hoger dan € 75,- dan wordt je bestelling in dit geval dus niet gratis verzonden. Dat is wel het geval als vooruit wordt betaald.
1.13 Kan ik de bestelling bij jullie afhalen ?
Ja ,je kunt de artikelen ook afhalen in ons winkelmagazijn. Het adres is: Energieweg 8a, Huizen. We vragen je daarvoor bij het plaatsen van de online bestelling bij de opmerkingen te vermelden dat je je bestelling wilt ophalen. Wij nemen dan contact met je op. Je mag ons ook bellen voor een afspraak. Ons telefoonnummer is 06-49.30.84.69.
1.14 Leveren jullie ook buiten Nederland ? Can I order when I live outside the Netherlands ?
Ja, in principe leveren wij wereldwijd. Yes, you can. We ship worldwide. Please contact us if you have any questions on info@roosentijn.nl.
1.15 Kan ik een bestelling annuleren ?
Ja, dat kan. Stuur ons een e-mail; we houden de bestelde artikelen namelijk voor jou gereserveerd, en als je ons dat niet laat weten doen we dat voor niks en grijpen andere klanten misschien mis. Je hoeft geen reden op te geven. Als je bestelling al is verzonden, heb je het recht om deze binnen 14 dagen aan te melden voor retour. De artikelen moeten dan 14 dagen daarna bij ons retour zijn ontvangen.
Je kunt er hier meer hierover lezen. Zie verder ook onze Algemene Voorwaarden.
1.16 Kan ik een bestelling terugsturen ?

Ja, ons principe is: niet goed, geld terug. Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling. Wel vragen wij je de retourzending  binnen deze 14 dagen vooraf per e-mail aan te melden via retour@roosentijn.nl . Hoewel je niet verplicht bent een reden op te geven, horen we deze wel graag om onze service nog verder te kunnen verbeteren. De retourzending kun je binnen 14 dagen nadat je deze bij ons hebt aangemeld , in de originele staat en voldoende gefrankeerd aan ons terugsturen. Het adres is : Roos & Tijn, Koggewagen 43, 1261 KB Blaricum.
Voor ons is het handig als je het retourformulier invult en bijvoegt,  of per e-mail aan ons opstuurt, maar het is niet verplicht. Het aankoopbedrag wordt na ontvangst van het artikel, op je rekening teruggestort, inclusief verzendkosten (indien de gehele bestelling wordt geretourneerd) . Wij zullen het artikel echter o.a.niet terugnemen als:


1. de artikelen gedragen of gewassen zijn;
2. de artikelen niet meer voorzien zijn van de originele labels.
3. je getracht hebt een gebrek zelf te herstellen;
4. je de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.
5. ondergoed e.d. wordt om hygiënische redenen niet retour genomen.

Lees verder zorgvuldig de voorwaarden voor retourzending in onze Algemene Voorwaarden, art. 6.

1.17 Ik heb een klacht over een artikel.
De garantietermijn voor artikelen van de nieuwe collectie is 30 dagen na aankoop. Artikelen waarbij vermeld staat dat deze niet meer geruild/geretourneerd worden, vallen buiten de garantie. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. Je ontvangt per mail de instructies voor de klachtafhandeling en wij zullen zorgdragen, mits de klacht gegrond blijkt, voor een snelle en correcte oplossing. 
1.18 Ik heb mijn bestelling net ontvangen en nu geeft R&T korting. Heb ik recht op verrekening?
Voor artikelen geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling voor het artikel werd vermeld. Je hebt tenslotte de mogelijkheid gehad artikelen te bestellen, welke wellicht nu niet meer beschikbaar zijn op onze website. In de regel is binnen 24 uur na de start van een actie een groot deel van de artikelen en verschillende maten verkocht. Het is dus voor de klanten die deze artikelen besteld hebben, ook een kwestie van op het juiste tijdstip op de juiste plaats zijn.
1.19 Wat gebeurt er met mijn gegevens ?

Wij verstrekken geen gegevens aan derden. Voor meer informatie, raadpleeg onze Algemene Voorwaarden.


2
Neem contact op
* Verplichte velden